FAQ

Ai o intrebare care nu se afla pe lista? Trimite-ne un mesaj!

Daca produsul dumneavoastra s-a defectat, va oferim urmatoarele solutii:

  • Il puteti aduce la sediul nostru, situat la adresa: Strada Sfantul Petru Tei Nr. 59, Bucuresti.
  • Aveti posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagina a site-ului. Dupa inregistrarea solicitarii si aprobarea ei de catre un operator 24FIX, veti primi un apel din partea firmei de curierat in vederea ridicarii produsului.
  • Echipamentele voluminoase sau care necesita un demontaj special se pot repara la domiciliu sau ridicate de catre echipa de livrari.

Dupa inregistrarea solicitarii pe site, veti fi contactat de catre un operator in vederea programarii.

Daca defectul produsului dumneavoastra intruneste conditiile de reparare in garantie extinsa 24FIX, termenul poate fi intre 1-15 zile calendaristice.

Actele necesare repararii produsului in garantie sunt urmatoarele:

  • Copie factura fiscala, bon fiscal sau copie contract;
  • Certificatul de garantie (in original).

Aparate din garantie de furnizor se pot solutiona prin 24FIX daca furnizorul de la care ati achizitionat echipamentul are contract de service cu 24FIX.

Negatia de service reprezinta un document emis de catre 24FIX. Cu acest document va puteti adresa vanzatorului (magazinului de la care ati facut achizitia) in vederea inlocuirii produsului sau restituirii sumei achitate.

In cazul transportului cu firma de curierat, va recomandam ambalarea produsului in cutia originala. Daca nu exista aceasta posibilitate, puteti utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul sa fie ambalat corespunzator, sa aiba materiale de protectie, pentru a fi in siguranta pe perioada transportului. Daca aduceti produsul la sediul nostru din Strada Sfantul Petru Tei Nr. 59, Bucuresti, il puteti ambala intr-o cutie sau un plic antisoc (cu bule de aer) pentru depozitare si manipulare.

Tehnologia I.P.L. urmareste o schita tehnica comuna si un plan de service standardizat. Interventia pe acest tip de tehnologie se face doar de catre personal calificat si desigur cu piesele de service necesare. 24FIX Service ofera clientilor o gama completa de componente si solutii de service pentru toate brandurile de produse existente.

Tehnologia I.P.L. necesita o mentenanta la 6 luni, pentru cele folosite intr-un regim de lucru intens si 1 an pentru cele folosite intr-un regim normal. Lampa nu face obiectul garantiei unui echipament. Ea este considerata un consumabil.

S.P.L. este un I.P.L. cu emisie a flash-ului sub forma patratica. Adica nu are programe manule de compozie a luminii. Asta il face usor de servisat, daca piesele sunt disponibile pe stocul 24FIX. In cazul in care piesa nu este pe stoc , timpul de interventie se mareste cu maxim 15 zile.

24FIX ofera posibilitatea de a acesa un program de garantie pentru o perioada de 6 luni sau 1 an, pentru orice tip de echipament indiferent de tara de provenienta.

Suport WhatsApp